Hello summer!

23 juni 2017 - Clarksburg, Maryland, Verenigde Staten

Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes en familie en vreemden,

Sorry voor het wachten maar ik moet eerlijk zeggen dat de laatste tijd super druk is. Zomervakantie is gestart voor de kids dus lange, warme, gezellige, vermoeiende dagen, vandaar dat het wat lang duurt soms, mijn excuses naar mijn trouwe fans. Ik ga het blijven doen maar jullie scheurkalenders kunnen in de trash want wanneer er weer een blog verschijnt..

Op naar mijn leventje dan maar ;)

Jongens ik heb me toch een gave football game meegemaakt! Martina en ik zijn naar een indoor football game geweest: Washington Valors. Het veld is kleiner en niet alle ringen in het stadion waren open dus we zaten super dichtbij! Maar wat een spektakel! Veel beuken, dansjes, missers al met al dus veel sensatie! En.. strakke broekjes natuurlijk! Na de game mochten wij het veld op! Ik moest mijn drinken weggooien want die grasmat moest netjes blijven. Al die spelers tuffen/roggelen erop eh maargoed wie ben ik..
IMG_7829IMG_7819IMG_7813IMG_7822

Dinsdag 30 mei ben ik met Ashton mee geweest met schoolreisje. We gingen gezellig met z'n alle naar de kinderboerderij. Maar wij gingen daar niet met een gewone bus heen.. nee met een gele schoolbus! Bucketlist dingetje.. okay grapje.. maar was wel grappig, en heel smal. Ik moest schuin zitten omdat ik anders met mn knieën in de rug van de persoon voor mij zat. Op de kinderboerderij hebben wij eerst een hooiwagenritje gemaakt om vervolgens dieren te bekijken en te aaien. Rond 11:45 was het tijd voor lunch, snel eten en even spelen in de speeltuin want om 12:15 moesten wij alweer bij de bus zijn. Wel leuk dat alle ouders denken dat ik ook moeder ben... soms.
IMG_7891IMG_7890IMG_7911

En toen was het alweer juni, 9 maanden in de USA.
Het eerste weekend van juni zijn Martina en ik naar DC geweest opzoek naar Angel Wings Project. Er is een kunstenares die op verschillende plekken in verschillende steden vleugels op de wand schildert.

"The Angel Wings Project created in 2012 to remind humanity that we are the Angels of this earth"
IMG_8036IMG_8029

Ook hebben wij nog meer kunst gevonden in DC. Zo ook de kunst van eten.. ja hoor.. ik heb t weer over eten, dit keer iets gezond! Blueberrie smoothie met granola, banaan en nog meer lekkers. Opzoek naar kunst kwamen wij Union Market tegen. Een leuke indoor market met allerlei lekkers. Heerlijk plekje om in de zomerse avondjes te gaan zitten. Jammer dat t midden in DC zit .. (je weet wel 45 min heen, 45 min terug met metro)
IMG_8062IMG_8049IMG_8068

Toen was het tijd voor Martina d'r bday. Vanwege een persoonlijke redenen was Martina's familie in Michigan, inclusief haar wallet (ja echt.) Dus kwam ze gezellig bij mij haar verjaardag vieren. Na een lekkere lunch en wat winkels hebben wij Ashton kennis laten maken met het "Lava spel". Hilarisch! Als afsluiter van de dag zijn we met z'n alle (incl mijn hostfam) uiteten geweest! Ook had ik donderdag een PT training. Voor mijn verjaardag had ik van mijn sportschool een uur gratis PT gekregen. Vol goede moed begon ik aan de training. Halverwege was het wat zwaar maar niets te vergelijken met het einde. Het "tip-toe-en" ging me niet meer zo goed af. M'n benen voelde net spaghetti maar dat was nog niets. We waren op de derde verdieping en moesten dus 2 verdiepingen naar beneden. Maar traplopen jongens.. ik kon het gewoon niet. Ik had geen gevoel meer in mn benen, ookwel "Drunk Giraffe". Je hebt wel eens van die filmpjes gezien van mensen op "legday" nou zo voelde ik me echt. Jongens ik heb nog nooit zo'n pijn gehad. Dinsdag kon ik pas weer een beetje normaal lopen. Echt als een pinguin over straat, als iets viel, gewoon laten liggen want oppakken lukte niet. Ja naar het toilet gaan deed ik wel, ondanks de pijn, dat vond ik toch iets té om te laten gaan. Linkje van donken giraf voor de liefhebbers:
 Ik heb dat weekend dan ook niet heel veel gedaan. Vrijdagavond ben ik naar Martina gereden om daar het weekend door te brengen. We zijn vrijdagavond naar sportcafe geweest om Warriors te kijken, die keihard verloren.. Zaterdag zijn wij na een goede nachtrust naar wat winkels geweest en naar de nieuwe Pirates film. Zondag kwam haar familie terug en om de ouders wat te ontlasten hebben wij de kids meegenomen naar een splashpark! Heerlijk weertje, water, loslopende kids.. goede combi. Nee jongens het is geen zwembad dus geen verdrinkingsgevaar.

En toen brak alweer de laatste week van school aan voor de kids. Ashton's laatste dag was donderdag. Ashton en ik zijn samen met onze pastasalade naar het park gegaan voor de schoolpicknick. Iedereen had iets meegenomen dus er was meer dan genoeg eten en drinken. Vrijdag was Anneke's laatste dag. Zaterdag hadden Ashton en ik nog een playdate bij een klasgenootje van Ashton. Eenmaal daar waren er nog meer ouders met kids en hebben we dus gezellig met z'n alle gebarbecued. Zondag ben ik gezellig met Martina naar Six flags geweest. Wat we allemaal gedaan hebben? Gezeten op een bankje in de parasol met onze refillbekers. Oh en wat attracties gedaan. Maar met 32 graden heb je om de attractie een pauze nodig...

Deze week was de eerste weer van Summerbreak! We zijn lekker naar het zwembad geweest (bij de sportschool en in de straat), hebben heerlijk ijsje gegeten, zijn naar het speelpark geweest en nog veel meer. Nu tijd voor weekend! Op de planning: zaterdag een LCC- meeting (pakketjes maken voor fosterkinderen) en zondag naar New Kids On The Block Concert met Boyz II Men en Paula Abdul -> The right stuff! oh oh ohoh, oh oh ohoh, oh oh ohoh, the right stuf.. Ik ben mn dansje al aan het oefenen:
rond de 0:50 sec. https://www.youtube.com/watch?v=8VJBCCJJQ6M

IMG_8391IMG_8390IMG_7983