Girlsvacation!

11 augustus 2017 - Maryland, Verenigde Staten

Well hello there..

Mijn vriendinnetjes zijn weer op Nederlandse bodem en dus heb ik even tijd om een blogje te schrijven!

Ondertussen zijn er veel dames langs geweest, 4 van mijn lieve vriendinnetjes maar liefs! Zondag 23 juli was het zover, op naar BWI om de meiden op te pikken. Al snel waren ze door de douane dus op naar AppleBee's om hun aankomst in de States te vieren! Eenmaal thuis was iedereen gesloopt en dus lekker op tijd naar bed want maandag begon het allemaal! SHOPPENNNN! Ja lang leven Amerika! Laten we het erop houden dat het goed was voor de Amerikaanse economie dat de meiden hier waren! ;) Maar alles paste in de koffers en niemand hoefde bij te betalen! Ook heb ik de meiden natuurlijk meegenomen naar DC, Baltimore, het zwembad en natuurlijk de outlets! Donderdagavond vloog Kim alweer helaas maar die ging nog lekker naar Boston!

DSC00398DSC_0324DSC00461DSC_0330FullSizeRender 3IMG_9433IMG_9435IMG_9372

Zaterdagochtend heel vroeg zijn we met de auto vertrokken richting NY (de staat New York, niet New York City), want daar zijn namelijk de Niagara Falls!! Na een rit van ongeveer 8 uur (incl. stops en tanken) kwamen we aan bij ons motel; Rodeway Inn. Het motel zat letterlijk om de hoek van de Falls en heerlijk weertje, perfect dus! Maar wat is het daar mooi! So worth the 8hr drive! <3 We hebben langs de "Amerikaanse kant" gelopen en hebben "Maid of the mist" gedaan. Met mooie blauwe poncho's op een bood super dicht bij de falls! Jaa droog bleef je niet maar wat een ervaring! Er gaan twee boten, een vanaf de Amerikaanse kant en een van de Canadese kant. De Amerikaanse boot heeft blauwe poncho's en de Canadese kant rode, ziet er best leuk uit vanaf boven ;) Na veel gewandel waren we rond 7 uur echt al gesloopt, even wat gegeten bij Hard Rock Cafe en op naar ons Motel. Daar heerlijk douchen en op bed chillen. Noujaa chillen, als je mij goed kent weet je dat ik van slapen hou en dat ik hier best goed in ben, dus ja ook hier was ik als eerste out :) Na een wekker te zetten voor "weekdays" op een zondag werden wij dus later wakker dan we hadden gepland, maar no stress. Aankleden, spullen pakken en op naar de grens want zondag hebben we de Canadese kant opgezocht. Ik moet echt zeggen dat het vanaf de Canadese kant veel mooier is dan vanaf de Amerikaanse kant. Vanaf de C-kant sta je er recht voor en heb je dus een veel mooier beeld! Rond 2 uur hadden we genoeg water gezien en zijn we begonnen aan onze terugreis. Onderweg lekker burgertje gehapt bij TGIF en toen rond middernacht eindelijk in bed.. Maar wat een trip! Ge-wel-dig!
IMG_9850IMG_9508IMG_9760IMG_9736FullSizeRender 2IMG_9845IMG_9680

Die week erna was het weer een "gewone werkweek." Guusje en Donna waren maandagochtend naar NYC vertrokken en Tess vloog maandagavond naar Nederland. Maar Donna en Guus kwamen het weekend alweer terug voor nog een paar dagen in Clarksburg! Maar eerst zaterdag! Zaterdag zijn Martina en ik naar de schietbaan geweest! Moet zeggen kreeg het wel even warm toen ik de range binnenkwam en toen ik alle info kreeg over de guns maar wat gaaf! Martina en ik waren zo enthousiast dat we na onze "les" nog 50 kogels er doorheen hebben gejaagd!
Filmpje schieten*
FullSizeRenderIMG_0084IMG_0081IMG_0080

Laat zaterdagavond kwamen Guus en Donna weer terug! Ik moet die week erop gewoon werken dus lekker samen met de kids leuke dingen gedaan!; Aquarium, SixFlags (gezellig met ook Martina en haar hostkid), zwemmen en lunchen. Donderdagavond was het tijd om naar huis te gaan.. Nu wel leeg zo ineens hoor haha maar nog twee maandjes en dan kunnen we weer lekker bijkletsen! Het was super bijzonder om de meiden hier te hebben! Bedankt voor alles!<3
IMG_0181IMG_0127IMG_0194IMG_0115

Aankomend weekend nog gezellig met Martina naar baseball, dan een weekje werken en volgend weekend nog een Redskins game (American football) en dan zondag (20aug) lekker op vakantie met de family! We gaan zondag rijden richting North Carolina om de Solar Eclips te bekijken, ook verblijven we dan een paar nachtjes bij het strand! (Crown Reef Beach Resort & Water Park, North Carolina). Na ongeveer drie nachtjes rijden we door naar Florida voor twee dagen Legoland, en dan rijden we vrijdag door naar onze eindbestemming: Disney World Orlando! Daar zullen we blijven tot 1 september! Heeeeeerlijke vooruitzichten dus!

Fijn weekend! xoxo

Meer foto's

1. Anita:
    12 augustus 2017
    Wat een heerlijk verslag weer! Naast de soms dagelijkse berichten altijd leuk te lezen. Wat een heerlijke / bijzondere tijd hebben jullie gehad. En wat een schitterende foto's. Hadden we nog niet allemaal gezien! Nog een fijne tijd, geniet er nog van, het eind is in zicht! Nog (maar) 7 weken!