Happy 365 days!

7 september 2017 - Maryland, Verenigde Staten

Dag vriendjes en vriendinnetjes dat was het dan alweer, nouja bijna dan, eerst nog op vakantieeee!

Jaaaa ladies and gents ik zit hier al weer 365 dagen! Dat betekent dat mijn jaar voorbij is en dat mijn reismaand gaat beginnen! Dat hoop ik tenminste, want die Irma, jonge jonge, die moet t weer eens roet in t eten ingooien.. Billenknijpen wel hoor, dat zeg ik jullie eerlijk.. maargoed.

Eerst even terugblikken naar mijn laatste weken als "au pair in the Jacobs family."
In het weekend van 12-13 en 19-20 aug. hebben Martina en ik nog even wat sportwedstrijden bezocht: Nationals Baseball en Redskins American Football. Heerlijke sfeer weer! Vooral bij de Redskins. Moet zeggen beide teams speelden wel bagger maar de sfeer en het entertainment maakt het dan wel weer goed ;)
IMG_049720840770_1557860937590369_575641358370523991_n

Toen was het zondag 20 aug. tijd voor VAKANTIEEEE! Zondagavond zijn we richting Myrtle Beach, South Carolina gereden. Midden in de nacht kwamen we bij ons hotel aan en dus gelijk lekker ons bedje in gedoken. De volgende ochtend lekker ontbeten en natuurlijk gelijk gaan zwemmen. Ook was het die maandag tijd voor de Solar Eclipse. Iedereen stond klaar met speciale brillen en camera's. Tsja en dat was het moment waarop een A-hole dacht; in die tas van haar zal vast een miljoen dollar zitten, en mijn tas dus meenam zonder het te vragen. Had hij/zij even pech. T enige wat nog in mn tas zat was mn deo, kamersleutel, zonnebrand en een kettinkje. Ik had namelijk mn telefoon en de Go-Pro in mn hand om de Eclipse te filmen. Toen Maren tussendoor wat ging halen bij onze stoelen zag ze dat mn tas weg was. Gelijk gevraagd waar ik naartoe moet om t aan te geven en even naar de kamer gegaan omdat ons balkon uitkijkt op t strand en zwembad. Vanaf t balkon zag ik m liggen, gedumpt bij de duinen... Snel weer naar beneden en ja hoor dat was m. Deze dief was wel heel desperate dat ie alleen mn deo heeft gejat en kamersleutel.. Gelukkig konden we gelijk een nieuwe set sleutels krijgen! Maar van de Solar Eclipse heb ik dus niet zo veel mee gekregen.
IMG_0620IMG_0651GOPR1839GOPR1830

Na drie dagen Myrtle Beach was het woensdag tijd om door te rijden naar Florida: Legoland. Laat in de avond kwamen we aan bij Legoland Beach Retreat. Dit zijn kleine Legohuisjes waar je dan in kan slapen :) Na t ontbijt lekker t park in, maar wat was het heet! 34 graden met een gevoelstemperatuur van 37! De tweede nacht hebben wij doorgebracht in het Legoland Hotel. Dit zit aan het begin van het park! Heerlijk dichtbij dus.
GOPR1913GOPR1904GOPR1896IMG_0756GOPR1858IMG_0723

Vrijdag aan het einde van de dag zijn we richting ons huisje in Orlando gereden. We hadden dit keer een huisje gehuurd met 4 slaapkamers, twee huiskamers, keuken, eetkamer, terras en een zwembad! Zaterdag tm donderdag hebben wij alle parken van Disney bezocht: Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot en Hollywood Studios. Ook in deze parken was het erg warm maar ik heb weer erg genoten! In Animal Kingdom was een nieuw gedeelte geopend van de film "Avatar". Wat een geweldige attractie! Stel dat.. zeker een aanrader! (Flight of passage). Ook zijn wij naar Mickey's not so scary halloween geweest. Dit is twee keer in de week (ja ik weet dat t nog geen oktober is..). Iedereen gaat verkleed naar t park om snoep te halen. Er zijn dan ook best veel "trick or treat" plekken in het park. Ook is er een not so scary optocht en lopen er veel figuren rond in t park!
Op vrijdagochtend zijn we weer terug gevlogen naar Washington DC.
IMG_3253IMG_3181PhotoPass_Visiting_EPCOT_404570240833PhotoPass_Visiting_EPCOT_404569913035PhotoPass_Visiting_EPCOT_404569600224IMG_3157IMG_3134IMG_3206IMG_3147IMG_3144

Ondertussen is school weer begonnen en is ook de nieuwe Au Pair gearriveerd! Zij zal mijn werk per a.s. maandag overnemen als ik (hopelijk) lekker op vakantie ga. Ivm met Irma (de hurricane) zijn er vluchten al gecanceld en wordt er in het zuiden van Florida al geëvacueerd. Fingers crossed dus! I'll keep you posted!

xoxox

1. Hannemarie:
    7 september 2017
    Meid wat gaat de tijd toch snel, alweer een jaar in Amerika.
    Ongelofelijk!!!
    Heel veel plezier deze vakantie maand en hopelijk heb je niet teveel last van Irma.
    Lieve groetjes
  2. Tante Jo:
    8 september 2017
    Jeetje, wat is het snel gegaan.
    Hopelijk nog even genieten met Conny in Florida.
    Zie je gauw.